חוות דעת עובדי תקשוב - עבודה בתקשוב
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    תקשוב  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 285 חוות דעת - דרוג ממוצע 2.8
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בתקשוב?

Theworker > חוות דעת תקשוב

חוות דעת של עובדי תקשוב

50 - 41 מתוך 285
share on facebook
חברה טובה ומכובדת את העובדים  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2023 - 2023 12.04.2023
יתרונות: שעות עבודה ותנאי העסקה גמישים, תנאי קבלה הגיוניים- מקבלים את כולם.
ניתן לשלב עם לימודים.
בונוס טוב למי שטוב ביעדים.
חסרונות: שכר מינימום ללא העלאה משמעותית גם למי שעובד שנים.
הקידום לא תמיד מגיע או שלא מקבלים שכר הוגן עבור תפקיד ניהולי

חברה מעולה אווירה נעימה  
עבד/ה בתפקיד נציג פרונטלי בין השנים 2015 - 2017 15.03.2023
יתרונות: ישנה אווירה משפחתית, אופציות קידום, תמיכה רבה
חסרונות: אינני יכול לחשוב על חסרונות ספציפיים בחברה
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

לא ממליץ אלא אם כן אתה סטודנט  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2015 - 2015 15.03.2023
יתרונות: מתאים לסטודנטים
חסרונות: קל ללמוד את העבודה אבל עבודה מול לקוחות מתישה

חברה אשר מקנה שירות ללקוחות עם צמחיה  
עבד/ה בתפקיד נציג פרונטלי בין השנים 2023 - 2023 06.02.2023
יתרונות: התפתחות אישית וצמיחה אישית
חסרונות: אין כלל חסרונות בחברה הזאת רק יתרונות

אם המטרה מקום יציב שניתן לשלב בו לימודים אז זה מקום...  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2022 - 2023 06.02.2023
יתרונות: מקום עבודה מאוד גמיש שמאפשר לשלב בקלות לימודים.
חסרונות: השכר לא הכי גבוה ואנשים מתחלפים במהירות

שירות לקוחות ומכירות טלפוני  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2023 - 2023 29.01.2023
יתרונות: שעות גמישות, יחס טוב, לפעמים יש כל מיני הטבות לעובדים, אפשרות לעבודה היברידית בחלק מהמוקדים
חסרונות: שכר מינימום, עבודה לא מעניינת ומעייפת, אין אופק קידומי לא בתפקיד ולא בשכר.

מקום לא מומלץ לדעתי  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2021 - 2022 23.01.2023
יתרונות: עבודה בראש קטן נוחה מהבית ,לקוחות יחסים בסדר
חסרונות: לדעתי האישית יש הרגשה של שיטת השרשרת מתחילים להציק לקראת השלמת שנה כדי שתעזוב מרצונך - פתאום נציג מצטיין הוא בעייתי והכל כי מקבלים הוראות מלמעלה לא להשאיר עובדים עם וותק , הנהלה ברמה נמוכה להרגשתי מאוד לא יודעים אנגלית לא איכפת להם מכלום , מציקים עם 4-5 קבוצות ווצאפ ושולחים הודעות כל הזמן.

לא עומדים בהבטחות  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2015 - 2015 13.01.2023
יתרונות: אין באמת משהו שאפשר לקרוא לו יתרון אצלם
חסרונות: מבטיחים שכר מסויים ומקבלים אחרת, הציעו לנו לעבוד ב300% אחוז ביום הבחירות, ודינו איתם שזה לא טעות כזה אמור להיות 200% אחוז. וכשהגענו מחיפה לנצרת הבנו שזה אפילו פחות, כי אנחנו נעבוד כמה שעות רק!

חברה טובה ומקדימה עובדים  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2019 - 2020 09.01.2023
יתרונות: החברה היא חברה מקדימה עובדים ומתגמלת
חסרונות: צריך להתמודד עם יעדי מכירות

אווירה חמה ומשפחתית  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2021 - 2022 08.01.2023
יתרונות: אווירה טובה הנהלה קשובה. לצרכי הנציגים
חסרונות: משכורת לא טובה בכלל לא משלמים בנוסף על הפסקות


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  תקשוב    
 
 
6500 עובדים
משרדים ראשיים: נתניה
 
 
  הוקמה בשנת 1996 • חברת ה- Contact Center בין הגדולות והמובילות בישראל. • פועלת מ-27 אתרים ברחבי הארץ ומעסיקה כ- 6500 עובדים •